søndag 31. januar 2016

Nervøse Søndag

Hei....bare en liten oppdatering herifra

Som nevnt i tidligere innlegg har det vært en periode med sykdom. I tillegg til standardinfeksjonene fra barnehagen har jeg hatt gallesten med litt komplikasjoner. Kort summert så skal jeg opereres i morgen. Noe jeg er nervøs for, men det skal bli veldig godt å få bort galleblæra. Normalt sett er jeg den som er operatør, men nå skal man være den som ligger i narkose, så da får man kjent på følelsen å være på pasientsiden :-)   ... og jeg føler at det er lov å være litt engstelig....

Uka som har gått har vært  ei uke med hverdagslige ting, ingen større prosjekter naturligvis. Jentene var hjemme fra barnehagen et par dager grunnet infeksjon....IGJEN.. men det gikk kjapt over denne gang heldigvis...

På helgene bruker vi å kose oss med en lang og hyggelig frokost sammen, før vi må finne på noe å gjøre ;-)  Så etter en fin formiddag her så dro vi til mormor og bestefar.  Take away middag ble det i dag, funker veldig bra det også :-)

Thea er ei herlig lita frøken som synes det er topp med kamera på iphone

Ida er også ei herlig jente ( jeg er jo så heldig å ha to), hun er mer skeptisk til dette med bilder og sånt ;-)

2 vakre jenter som jeg kommer til å tenke på i morgen


Da gjenstår det å pakke for morgendagen og huske at man skal møte fastende ;-)



Hilsen fra en litt engstelig Marianne










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar