søndag 10. januar 2016

Lapskaus og utelek

Vi er så heldige at vi bor nære mine foreldre, og min søster og hennes familie. I dag var vi invitert til våre foreldre på middag.

Når vi alle treffes så teller vi 9 stk.  Jeg har mine tvillingjenter på snart 2 år,  og min ene niese er på samme alder og min andre niese nærmer seg 4 år. Så det er virkelig liv når vi samles.

Det er hyggelig, men kjennes også godt å komme hjem og puste ut etterpå ;-)

Før middag kledde vi godt på oss og gikk ut i snøen. Må jo benytte sjansen, plutselig er snøen borte igjen.

But first, let me take a selfie.. den har jo blitt helt obligatorisk i disse dager ;-)



Videre følger det en del bilder fra dagen der familien min blir introdusert


 Min søster Lisa i god fart OPPOVER bakken


                                         Svoger Anders og niese Emilie, også i god fart oppover



                                                                     Niese Andrea


Her har vi også fått med mormor på bilde, etter vi hadde begravd henne i snø


                                                    Anders og Thea på vei ned bakken

                                                        
Ida var ikke interessert i å bli tatt bilde av i dag


                                                            Andrea derimot ;-)

                              Mormor, kjekt med dress !  Bestefar var inne og så på Tour de Ski

Deretter bar det inn med hele gjengen for middag. Det var en veldig god lapskaus som mormor hadde lagd,  og til dessert hadde min søster lagd Napoleonskake som smakte så godt.  Bilder fra middagsmåltidet er omtrent umulig å få tatt. Med 4 små barn så hersker det fulle kaos, men det har nesten blitt en vane nå :-) .... men mat fikk vi i oss, men ikke helt samtidig...

Deretter så begynte de små å bli trette etter dagen så da var det å komme seg hjem og i seng med de.


Nå venter en ny uke med jobb og barnehage....så det er bare å lade opp...


Hilsen Marianne




4 kommentarer:

  1. Så koselig!��

    SvarSlett
  2. Så gøy å lese! :-) Morsomt at du har fått deg blogg! :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig, fra mormora ��

    SvarSlett