søndag 7. februar 2016

Bursdagsfeiring

Ser jammen ut som jeg har blitt en "søndagsblogger", er da det kommer nytt innlegg  :-) Nå er bloggen såpass fersk så får se om det fortsetter slik...

Operasjonen min var ukomplisert. Takk til dyktige kollegaer ved dagkirugen :-)  Jeg gruet meg jo veldig, men alt løste seg foreløpig fint. Reiste hjem samme dag som inngrepet, men synes jeg har hatt overraskende mer vondt enn jeg forventet... men er i bedring hele tiden.  Er jo mulig jeg er tidenes pingle også, jeg ser den muligheten altså ;-)

I uka som gikk så ble jentene mine 2 år, og dette må jo feires med den nærmeste familien.  Med god hjelp fra min familie så fikk vi samlet oss til feiring.  Siden det er 2 års bursdag så var jo menyen helt klar : pølser !!!

Thea valgte en dupp som oppladning i minuttene før gjestene kom, lenge siden noen av jentene mine sov på fanget så var en hyggelig stund.

                                                                   Tore og Ida :-)

Vår hyggelige familie :-)

Selvfølgelig hadde barna eget bord, og nei, pakken der var ikke et akebrett, men viste seg å være :

en sklie !! og den ble en hit.. Takk til tante, onkel og kusiner :-)

De 4 små jentene i familien hadde på seg like kjoler. De fikk kjolene i julegave fra Gro, hun har sydd disse flotte kjolene. Dessverre er det veldig vanskelig å få alle 4 til posere til et bilde, men slik er det jo med denne alderen. De er aktive og overalt.  Gro er en person som vi heldigvis har jevnlig besøk av :-)  Jentene og jeg er heldige...

                        Gro hjelper til med maten, og hun bakte også hennes gode Svinekamkake

                                                     Søster bakte Bamsemums-kake :-)


Jentene fikk så flotte gaver, takk for det :-)  Og takk for hjelpen til dere alle...... Jentene koste seg virkelig og det gjorde jeg også....:-)... og håper gjestene hadde det like hyggelig.....

                                                        Litt kos på fanget før seng :-)

Jentene sover og det er bare å gjøre klar for ny uke ... krysser fingre for at vi når går inn i en sykdomsfri periode !


En litt sliten, men glad hilsen fra Marianne


3 kommentarer:

  1. Så fin feiring. Og nydelige kjoler på jentene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anette, litt over 2 år til din 2 års feiring ;-) det går fort ;)

      Slett
  2. Så fin feiring. Og nydelige kjoler på jentene!

    SvarSlett