søndag 21. februar 2016

Rett og slett et selfie-innlegg ;-)

Det ble en pang start på jobb denne uka, pluss helgevakt. Det var bare å stå på ! 

Jeg er veldig glad i jobben min og trives godt, begynner også å bli kjent med det nye sykehuset. Det kjentes bra å komme i gang igjen.

Denne uka har egentlig dreid seg om jobb, jobb og jobb :-)  pluss jentene da selvfølgelig....



                                 Rosa sko er et must for en god dag på jobb ...

Fornøyd med å være på plass....


Etter 20 aktive timer uten hvile så er jeg også fornøyd med å kunne dra hjem...:-)


Her er min fantastiske kollega og jeg veldig fornøyd med at helgevakten snart er over for denne gang ...


Takk og lov for gode kollegaer, det er så innmari viktig:-)


Her gjenstår det å hoppe i seng for i morgen er det ny arbeidsuke :-)

Hilsen Marianne











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar