søndag 14. februar 2016

Morsdag.......men ingen Valentine ;-)

Så var det plutselig søndag igjen.... ukene går raskt altså, selv om det ikke helt føles slik ut alltid.... mentalt sett er jeg klar for våren, og snø var vel ikke det jeg ønsket  meg akkurat nå, men det var bare å ta på seg godt med klær, for ut å lufte oss skulle vi !


På veien møtte vi mormor, alltid godt med et par ekstra hender og øyne når man er på tur med to små :-)

Er jo morsdag i dag, og dette er min flotte mamma som alltid stiller opp for oss :-) heldige vi...









Etter turen i lekeparken bar det hjem til søndagsmiddag med alle 9 igjen. Like hyggelig og kaotisk som alltid :-)

Var deilig å få luftet seg litt etter den "lange" tiden med sykdom og operasjon.  Kroppen er i ferd med å fungere igjen. Om få dager begynner jeg å jobbe igjen, og det skal bli så godt. Savner faget og gleder meg til å treffe kollegaene mine.


Morsdagsgave fra døtrene mine var en fin bukett med tulipaner, men en Valentine hilsen lot vente på seg ;-)



Hilsen Marianne








1 kommentar:

  1. Veldig fin blogg , koselig og lese den. Hilsen mormor

    SvarSlett